علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 698
بازدید کل : 180139
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات لیگ برتر 2014 PDC

قدرت نمایی "بارنی" در آغاز دور برگشت لیگ برتر PDC 2014

گروه ترجمه – حسین خسروی- پس از حذف "سایمون ویتلاک" و "وس نیوتن" ، لیگ با 8 بازیکن باقی مانده به کار خود ادامه داد که طبق برنامه دور برگشت مسابقات در شش هفته برگزار خواهد شد. بدین ترتیب هر هفته به جای 4 بازی شاهد برگزاری 5 بازی خواهیم بود و در هر هفته 2 بازیکن 2 بار به روی صحنه خواهند آمد و در پایان هفته پانزدهم بازیهای دور برگشت به پایان رسیده و چهره 4 نفر صعود کننده به بازی های "پلی آف" مشخص خواهد شد.

در اولین مسابقه این هفته ، "ریموند فن بارنوالد" قهرمان اسبق جهان و بازیکن آماده لیگ برتر امسال به مصاف "دیو چیزنال" رفت و در یک بازی واقعا تماشایی حریف قدرتمند خود را با نتیجه 7 بر 5 (لگ) شکست داد.

در این بازی"چیزی" (لقب چیزنال) مثل همیشه با قدرت score گیری بالای خود و با زدن 14 تا +100 ، 11 تا +140 و 5 تا 180 حریف را به سختی تحت فشار قرار داد و حتی در لگ نهم 164 را به زیبایی فینیش کرد اما پاشنه آشیل همیشگی "چیزی" ، چیزی نبود جز از دست دادن "دبل" در حساس ترین لحظات بازی و حساس ترین لحظه بازی ، لگ پایانی و سرنوشت ساز مسابقه بود. جایی که "چیزنال" 2 فرصت را برای زدن "دبل 19" و کسب حداقل امتیاز ، از دست داد و بارنی با به ثمر رساندن "دبل 8" مسابقه را به سود خود به پایان برد. بر عکس چیزنال" "بارنوالد" در این فصل در فینیش کردن بسیار خوب عمل کرده و در این مسابقه نیز با فینیش 110 و 116 در مواقع سرنوشت ساز مسابقه موفق به شکست حریف خود شد. در این دیدار میانگین score "چیزنال" 101.29 و میانگین score "بارنوالد" 94.72 بود!

"پیتر رایت" و "گری اندرسن" به مانند هفته گذشته ، این هفته نیز به مصاف هم رفتند اما این بار "گری اندرسن" قهرمان اسبق لیگ برتر بود که با نتیجه 7 بر 4 (لگ) پیروز جدال تمام اسکاتلندی هفته بود!

"اندرسن" آماده در این دیدار 13 تا +100 ، 8 تا +140 و 3 تا 180 به ثمر رساند و با میانگین score 100.91 به کار خود پایان داد.

یکی از لحظات جذاب بازی بدون تردید "فینیش 105" زیبای  اندرسن بود! (25، دبل20، دبل20!!!)

شیرینی پنجمین برد "اندرسن" در این فصل ، پس از به دنیا آمدن فرزندش دو چندان شده و وی را به ادامه لیگ و حضور در جمع 4 نفر پایانی امیدوارتر نموده است.

صدر نشین لیگ برتر"مایکل فن گرون" در جدالی نفس گیر ، "رابرت تورنتون" کهنه کار را با حساب 7-5 (لگ) شکست داد و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر نمود.

"تورنتون" در این دیدار نمایشی تحسین برانگیز را ارائه نمود و پا به پای مرد شماره 1 دارت جهان پیش رفت. این مسابقه نیز به مانند دیگر بازی های این هفته پر از لحظات دیدنی بود و بی شک اوج زیبایی مسابقه در لگ نهم رقم خورد.

"تورنتون" لگ نهم را با 2 تا 180 پیاپی آغاز نمود و در آستانه زدن اولین "9 دارت" این فصل لیگ برتر قرار گرفت. "تربل 20" ، "تربل 19" (8 دارت عالی) و .......... اما "دبل 12" به ثمر نشست و "رابرت" موفق به زدن "9 دارت نشد.  

در لگ دوازدهم نوبت به "مایک قدرتمند" رسید تا لگ را با 2 تا 180 آغاز کرده و برای زدن "9 دارت" خیز بردارد اما "MVG" نیز در زدن "تربل 19" ناکام ماند و به مانند تورنتون فرصت زدن "9 دارت" را از دست داد. "فن گرون" در ادامه 56 را به راحتی فینیش کرد و با کسب این پیروزی 2 امتیاز شیرین را به اندوخته خود افزود.

جدال همشهری ها را "تیلور" به سود خود به پایان برد و برای اولین بار در لیگ امسال به جمع 4 نفر بالای جدول ملحق شد.

تقابل 2 تن از بهترین های دارت جهان "فیل تیلور" و "آدرین لوئیس" همانگونه که انتظار می رفت از سطح کیفیتی بالا برخوردار بود. "لوئیس در این دیدار 2 بار از حریف نامدار خود پیش افتاد اما این "فیل تیلور" بود که مثل همیشه از تجربه خود نهایت بهره را برده و لگهای هشتم، نهم، دهم و یازدهم را به سود خود پایان داد.

"تیلور" با این پیروزی مجموع امتیاز های خود را به 11 رساند و در رده چهارم جدول قرار گرفت. وی در مصاحبه پس از بازی نیز اذعان کرد که برای بازگشت به جایگاه شماره 1 جهان خواهد جنگید.

اما در آخرین دیدار هفته دهم "پیتر رایت" و "ریموند فن بارنوالد" مجددا بر روی صحنه رفتند.

"رایت" که اولین بازی خود را به "اندرسن" واگذار کرده بود  امیدوار بود تا با پیروزی برابر "بارنوالد" جایگاه خود را در رده دوم جدول حفظ نماید. اما "بارنی" که هم امتیاز با "رایت" بود (13 امتیاز) فرصت را برای صعود به رده دوم جدول غنیمت شمرد و با برتری 7-5 (لگ) مجموع امتیاز های خود را به 15 رساند و با یک بازی بیشتر و 1 امتیاز کمتر نسبت به "فن گرون" در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

بارنی در این مسابقه هم به مانند مسابقه اول خود با فینیش های به موقع و دیدنی (136 و 129 ) بار دیگر آمادگی خود را به رخ حریفان کشید و خود را به عنوان مدعی جدی کسب مقام قهرمانی مطرح نمود.

مسابقات هفته آینده لیگ برتر در شهر "ابردین" برگزار خواهد شد و تقابل مرد شماره 1 دارت جهان "مایکل فن گرون" با نفرات شماره 2 و 3 جهان "فیل تیلور" و "آدرین لوئیس" بی شک پر از لحظاتی هیجان انگیز و به یاد ماندنی خواهد بود.

 منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com